مهندسی برق
تاریخ ارسال : 1394/05/03
حجم فایل : 172.5KB
فرمت فایل : doc
رمز عبور : ندارد
بازدید : 2,992 مرتبه
تکنولژی مولد قدرت
کورس پيستون
حجم مفيد سيلندر
حجم اطاق احتراق
تفاوت ميان موتور بنزيني و چهار زمانه ديزل
موتور دو زمانه
نسبت تراکم
تنظيمات کاربراتور
شتاب ضعيف موتور
ضعيف بودن قدرت موتور
دور آرام موتور بخوبي تنظيم نمي باشد.
مصرف سوخت زياد موتور
تکنولژی مولد قدرت
کورس پيستون
حجم مفيد سيلندر
حجم اطاق احتراق
تفاوت ميان موتور بنزيني و چهار زمانه ديزل
موتور دو زمانه
نسبت تراکم
تنظيمات کاربراتور
شتاب ضعيف موتور
ضعيف بودن قدرت موتور
دور آرام موتور بخوبي تنظيم نمي باشد.
مصرف سوخت زياد موتور