امتیاز خریدارن به فایل :
0

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

ارسال شده در تاریخ : 1394/06/04

رشته مدیریت بازرگانی
تاریخ ارسال : 1394/06/04
حجم فایل : 521.32KB
فرمت فایل : zip
رمز عبور : ندارد
بازدید : 3,561 مرتبه


قیمت فایل : 3,000 تومان | پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  گزارش تخلف  | فروشنده ی فایل : پهناور

توضیحات معرفی فایل

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان  "محیط بازاریابی"  در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محيط خرد شركت

شركت

تأمين كنندگان

واسطه هاي بازاريابي

مشتريان

رقبا

اجتماع

نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت

محيط جمعيت شناختي

محيط اقتصادي

محيط طبيعي

محيط فن آوري

محيط سياسي

افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي

محيط فرهنگي

پاسخ به محيط بازاريابي

مقدمه این فایل:

بازاريابي در محيطي مستقل عمل نمي كند، بلكه محيط آن پيچيده و كاملاً در حال تغيير است. ديگر بازيگران اين محيط مثل تأمين كنندگان، واسطه ها، مشتريها و مردم ممكن است له يا عليه شركت عمل كنند . نيروهاي محيطي اساسي يعني تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي، و فرهنگي، فرصتهاي بازاريابي را شكل داده، تهديدهايي مطرح مي كنند، و بر توانايي شركت در چگونگي خدمت رساني به مشتريان و برقراري رابطه سودمند با آنها تأثير مي گذارند. براي درك بازاريابي و تهيه استراتژيهاي مؤثر، ابتدا بايد محيطي كه بازاريابي در آن انجام مي شود را بشناسيم.

دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 20 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل سوم این كتاب با عنوان  "محیط بازاریابی"  در 20 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شاملبخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

محیط بازاریابی

نیروهای اصلی محيط خرد شركت

شركت

تأمين كنندگان

واسطه هاي بازاريابي

مشتريان

رقبا

اجتماع

نيروهاي اصلي در محيط كلان شركت

محيط جمعيت شناختي

محيط اقتصادي

محيط طبيعي

محيط فن آوري

محيط سياسي

افزايش تأكيد بر عملهاي مسئولانه اخلاقي و اجتماعي

محيط فرهنگي

پاسخ به محيط بازاريابي

 

مقدمه این فایل:

بازاريابي در محيطي مستقل عمل نمي كند، بلكه محيط آن پيچيده و كاملاً در حال تغيير است. ديگر بازيگران اين محيط مثل تأمين كنندگان، واسطه ها، مشتريها و مردم ممكن است له يا عليه شركت عمل كنند . نيروهاي محيطي اساسي يعني تركيب جمعيتي، اقتصادي، طبيعي، فن آوري، سياسي، و فرهنگي، فرصتهاي بازاريابي را شكل داده، تهديدهايي مطرح مي كنند، و بر توانايي شركت در چگونگي خدمت رساني به مشتريان و برقراري رابطه سودمند با آنها تأثير مي گذارند. براي درك بازاريابي و تهيه استراتژيهاي مؤثر، ابتدا بايد محيطي كه بازاريابي در آن انجام مي شود را بشناسيم.


برچسب ها

کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده- دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی ( فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)- نیروهای اصلی محیط خرد شرکت- نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت

موارد مرتبط


?

درباره فروشگاه


فروشگاه اینترنتی تحقیق آنلاین


پیغام مدیریت


در صورت وجود مشکل در فایل خریداری شده ، فروشگاه ما با پشتیبانی بموقع رضایت شما را جلب خواهد کرد .



کليه ي محتواي اين سايت توسط کاربران درج شده است و تيم مديريت هيچ مسئوليتي نسبت به آن ها ندارد.

W3C Standard Website Valid HTML5 / CSS3 - v2.1
Copyright © All Right Reserved For wada.ir