امتیاز خریدارن به فایل :
0

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

ارسال شده در تاریخ : 1394/06/04

رشته مدیریت بازرگانی
تاریخ ارسال : 1394/06/04
حجم فایل : 370.7KB
فرمت فایل : zip
رمز عبور : ندارد
بازدید : 3,314 مرتبه


قیمت فایل : 4,000 تومان | پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

  گزارش تخلف  | فروشنده ی فایل : پهناور

توضیحات معرفی فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان  "مدیریت اطلاعات بازاریابی"  در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي

ايجاد اطلاعات بازاريابي

داده هاي داخلي

هوشمندي بازاريابي

تحقيقات بازاريابي

فرايند تحقيقات بازاريابي

تعريف مسئله و اهداف تحقيق

تهيه برنامه تحقيق

اجراي برنامه تحقيق

تفسير كردن و گزارش يافته ها

تحليل اطلاعات بازاريابي

مديريت ارتباط با مشتري

توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي

تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي

تحقيقات بازاريابي بين المللي

دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: 25 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل چهارم این كتاب با عنوان  "مدیریت اطلاعات بازاریابی"  در 25 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی

فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی

تشخيص نيازها به اطلاعات بازاريابي

ايجاد اطلاعات بازاريابي

داده هاي داخلي

هوشمندي بازاريابي

تحقيقات بازاريابي

فرايند تحقيقات بازاريابي

تعريف مسئله و اهداف تحقيق

تهيه برنامه تحقيق

اجراي برنامه تحقيق

تفسير كردن و گزارش يافته ها

تحليل اطلاعات بازاريابي

مديريت ارتباط با مشتري

توزيع و استفاده از اطلاعات بازاريابي

تحقيقات بازاريابي در شركتهاي كوچك و سازمانهاي غير انتفاعي

تحقيقات بازاريابي بين المللي


برچسب ها

کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده- دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)- تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی- فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی- تشخیص نیازه تهیه برنامه تحقیق

موارد مرتبط


?

درباره فروشگاه


فروشگاه اینترنتی تحقیق آنلاین


پیغام مدیریت


در صورت وجود مشکل در فایل خریداری شده ، فروشگاه ما با پشتیبانی بموقع رضایت شما را جلب خواهد کرد .



کليه ي محتواي اين سايت توسط کاربران درج شده است و تيم مديريت هيچ مسئوليتي نسبت به آن ها ندارد.

W3C Standard Website Valid HTML5 / CSS3 - v2.1
Copyright © All Right Reserved For wada.ir